Please wait while flipbook is loading. For more related info, FAQs and issues please refer to DearFlip WordPress Flipbook Plugin Help documentation.
Markowe produkty z Kociewia. Opracowanie procedur, zasad przyznawania i metodologii działań związanych z nadawaniem produktom i usługom marki „Kociewie” – folder
Zadanie współfinansowane ze środków UE, w ramach SPO – Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2008 w ramach działania: Pilotażowy program LEADER+ oraz projektu: „Pełna chata” – system zintegrowanych działań na rzecz rozwoju obszarów wiejskich terenu LGD „Chata Kociewia”.
Gminy objęte programem:
- Lokalna Grupa Działania „Chata Kociewia”: Bobowo, Czarna Woda, Kaliska, Lubichowo, Osiek, Osieczna, Skarszewy, Skórcz – gmina, Skórcz – miasto, Smętowo Graniczne, Starogard Gdański – gmina, Zblewo, Liniewo, Stara Kiszewa
- Lokalna Grupa Działania „Gminy Powiatu Świeckiego”: Bukowiec, Dragacz, Drzycim, Jeżewo, Lniano, Nowe, Osie, Świecie, Warlubie
- Lokalna Grupa Działania „Wstęga Kociewia”: Gniew, Morszczyn, Pelplin, Subkowy, Tczew – gmina
- pozostałe gminy: Osie, Lniano, Śliwice (Lokalna Grupa Działania „Bory Tucholskie”), Trąbki Wielkie (Lokalna Grupa Działania „Trzy Krajobrazy”), Czersk (Lokalna Grupa Działania „Sandry Brdy”)
- miasta: Starogard Gdański, Tczew
organizator:
- Lokalna Grupa Działania „Chata Kociewia” (Sumin 57, 83-200 Starogard Gdański)
współpraca:
- Lokalna Organizacja Turystyczna KOCIEWIE
- Kociewski Ośrodek Informacji Turystycznej (Tczew, ulica 30 Stycznia 4)
osoby powiązane:
- Marian Firgon / Lokalna Grupa Działania „Chata Kociewia” (Sumin 57, 83-200 Starogard Gdański)
- Hanna Miszewska / Lokalna Grupa Działania „Chata Kociewia” (Sumin 57, 83-200 Starogard Gdański)
- Andrzej Pacuła / pacuła etcA biuro usług intelektualnych
data / termin:
2008
typ dokumentu:
folder
forma dokumentu:
karta trzyszpaltowa składana o wymiarach 21,0 x 9,9 cm
hasła przedmiotowe:
dział ogólny, Kociewie – marka kulturowa, kultura, tradycja, polityka regionalna, marketing terytorialny, promocja regionu, Kociewie – marketing, certyfikacja produktów i usług, rozwój obszarów wiejskich, rozwój małych i średnich przedsiębiorstw, marketing produktów regionalnych, tożsamość kulturowa, dziedzictwo kulturowe, produkty regionalne, Kociewie – programy ekologiczne, Kociewie – produkty ekologiczne, Kociewie – produkty przemysłowe, Kociewie – usługi, czas wolny
uwagi:
w dolnej części strony szóstej:
- logo Lokalnej Organizacji Turystycznej „Kociewie”
- logo Unii Europejskiej
- logo Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi
- logo Polskiej Izby Bankowości Współczesnej (FAPA)
sygnatura:
DZS93
numer skanu:
dzs_0093
zbiory Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Aleksandra Skulteta w Tczewie